2015. február 23., hétfő

SÁRGARÉPA SALÁTA  RUKKOLÁVAL

A férjem azért könyörög, hogy ne főzzek annyit, hanem csináljak több salátát. Nos ez a mai előételünk.

Hozzávalók:
3 db közepes édes sárgarépa
4 marék rukkola
1 lilahagyma
2 dl szezámmag megpirítva
2 evőkanál sörélesztőpehely
1,5 teáskanál zöldfűszeres himalája só

Elkészítése:
A megmosott sárgarépát nagy lyukú reszelőn lereszeltem, és a tányérokra halmoztam. A tetejére egy -egy marék rukkolát tettem, és a lilahagymából is keveset.  Végül megszórtam darált szezámmaggal.
A pirított szezámmagot kávédarálóban a sörélesztőpehellyel és a  zöldfűszeres sóval megőröltem.
Tipp: 
Én a kávédarálót csak magok őrlésére használom. Ám ha te kávédarálásra  használod a gépet, akkor feltétlenül  töröld ki alaposan mielőtt a szezámmagot beleteszed , hogy ne legyen kávé ízű. A sörélesztőpehely gazdag B vitamin forrás, és kiváló ízesítő is.

A szezámmag annyira finom volt, hogy csak újra és újra megszórtuk vele a salátát.





Nincsenek megjegyzések: